ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
დეპარტამენტი: ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 31 აგვისტო, 2025
ეს შენი შანსია! შემოგვიერთდი - ახალი მწვერვალებისკენ, ერთად!
ჩვენ დაგახვედრებთ:
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- შიდა სტეიკჰოლდერებთან თანამშრომლობა მომხმარებელთა საჭიროებების, პრეფერენციებისა და გამოწვევების გაგების მიზნით;
- პირდაპირი მარკეტინგული სტრატეგიების განვითარება და აღსრულება კორპორატიულ კლიენტებთან ურთიერთობების გაღრმავების მიზნით, ლოიალურობის გასაზრდელად;
- კორპორატიულ კლიენტებთან ურთიერთობების გასაძლიერებლად და ბრენდისადმი ლოიალობის ხელშესაწყობად, კლიენტებისთვის ღონისძიებების, სემინარების, ვებინარებისა და სხვა ურთიერთობების დამყარებისა თუ პარტნიორული შესაძლებლობების ორგანიზება და მათში მონაწილეობა;
- სხვადასხვა არხებით პერსონალიზებული მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება კორპორატიული კლიენტების მოსაზიდად და შესაბამისი პროდუქტებისა და მომსახურების პოპულარიზაციისთვის;
- მომხმარებელთა უკუკავშირის მონიტორინგი, მარკეტინგული სტრატეგიების დახვეწისა და მომხმარებელთა გამოცდილების გასაუმჯობესებლად;
- მომხმარებელთა მონაცემებისა და ანალიტიკის გამოყენება არსებული კორპორატიული კლიენტებისთვის დამატებითი პროდუქტების, ან სერვისების გაყიდვისა და გაყიდვის შესაძლებლობების დასადგენად;
- ინდუსტრიის ტრენდების, საუკეთესო პრაქტირების, ახალი ტექნოლოგიების მუდმივი გაცნობა, ინოვაციური სტრატეგიების რეკომენდირება მომხმარებელთა ჩართულობისა და შენარჩუნების მიზნით.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- განათლება: ბაკალავრის ხარისხი მარკეტინგში, ბიზნესის ადმინისტრირებაში, კომუნიკაციებში ან მათთან გათანაბრებულ დარგში; შესაბამისი სერტიფიცირების ქონა (მაგ. CRM) ჩაითვლება უპირატესობად;
- სამუშაო გამოცდილება: მინიმუმ 3-წლიანი სამუშაო გამოცდილება მარკეტინგის, მომხმარებლებთან ურთიერთობების, ან მსგავსი მიმართულებით, სასურველია საბანკო, ან ფინანსური სერვისების ინდუსტრიაში
- უცხო ენები: ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, ინგლისურ ენის კარგად ცოდნა;
- ტექნიკური ცოდნა და უნარები: წარმატებული მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისა და დანერგვის გამოცდილება, რაც ზრდის მომხმარებელთა კმაყოფილებას, შენარჩუნების ხარისხსა და ლოიალურობას; მომხმარებელთა სეგმენტაციის, ტარგეტირებისა და პოზიციონირების სტრატეგიების მაღალ დონეზე ცოდნა; CRM (customer relationship management) სისტემებსა და მარკეტინგული ავტომატიზაციის პლატფორმებთან მუშაობის გამოცდილება, შესაბამის მონაცემებსა და ანალიტიკაზე დაყრდნობით მარკეტინგული სტრატეგიების გაუმჯობესება
საჭირო უნარ-ჩვევები:
- კომუნიკაციის ძლიერი უნარები, როგორც ვერბალური ასევე წერილობითი
- კრეატიულად აზროვნების უნარი, მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომებით
- პროექტების მართვის ძლიერი უნარები
- მულტიფუნქციურ გუნდებთან ეფექტურად მუშაობის უნარი
- დეტალებზე ორიენტირებულობა, ხარისხისა და სიზუსტის გათვალისწინებით
- მაღალი ტემპისა და განსაზღვრული დედლაინების მქონე გარემოში განვითარების უნარი
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი, კარგი ორგანიზაციული უნარები
- ძლიერი ინტერპერსონალური უნარები.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას