logo

ბიზნესი

ფიზიკური პირი

პაშა ბანკი

სისტემური ადმინისტრატორი

თბილისი

10 ოქტომბერი

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
დეპარტამენტი: IT და საბანკო სისტემების განვითარების დეპარტამენტი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 10 ოქტოემბერი, 2025

პაშა ბანკში თქვენ დაგხვდებათ მხარდამჭერი სამუშაო გარემო, საერთაშორისო გუნდი, კონკურენტული კომპენსაციების პაკეტი, მოქნილი სამუშაო პირობები, უწყვეტი შესაძლებლობები პროფესიული განვითარებისთვის, საინტერესო გამოწვევები, მხარდაჭერა გაბედულ გადაწყვეტილებებში - კულტურა, სადაც მნიშვნელოვანია ადამიანები, შედეგები და ახალი პერსპექტივების წახალისება.

ჩვენ ვეძებთ ადამიანებს, რომლებიც გამოცდილებასთან ერთად გამოირჩევიან მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობით, გუნდური მუშაობის უნარით და შედეგზე ორიენტირებულობით - კომპეტენციებით, რომლებიც არა მხოლოდ პაშა ბანკის წარმატებას  უწყობს ხელს, არამედ ჩვენი ორგანიზაციული კულტურის საფუძველსაც ქმნის.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ვირტუალური ინფრასტრუქტურის (VMware vSAN, vSphere, ფიზიკური ჰოსტები) ადმინისტრირება და მხარდაჭერა;
  • Windows Server და Linux სისტემების ინსტალაცია, კონფიგურაცია, განახლება და პრობლემების მოგვარება;
  • Active Directory, DNS, DHCP, Group Policy და დაკავშირებული სერვისების მართვა;
  • Office 365-ის (Exchange Online, SharePoint, Teams) ადმინისტრირება;
  • სარეზერვო ასლების და აღდგენის პროცესების მართვა Veeam-ის გამოყენებით;
  • Microsoft Azure-ის სერვისების (ვირტუალური მანქანები, ქსელი, ჰიბრიდული იდენტობა) ადმინისტრირება;
  • უსაფრთხოების, შესაბამისობის და სისტემის განახლების უზრუნველყოფა;
  • IT გუნდთან თანამშრომლობა კავშირისა და firewall-ის კონფიგურაციების მართვაში;
  • რთული ინციდენტებისა და საკითხებზე ესკალირებული მხარდაჭერის უზრუნველყოფა;
  • ინფრასტრუქტურის მდგომარეობის მონიტორინგი და დოკუმენტაციის შენახვა;
  • რეკომენდაციების შემუშავება და განხორციელება ეფექტიანობის, სტაბილურობისა და უსაფრთხოების გასაუმჯობესებლად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: ბაკალავრის ხარისხი ინფორმაციული ტექნოლოგიების, კომპიუტერული მეცნიერებების ან მასთან დაკავშირებული დარგის მიმართულებით;
  • სამუშაო გამოცდილება: მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • უცხო ენები: ქართული ენის თავისუფლად ცოდნა, ინგლისური ენის კარგი ცოდნა;
  • ტექნიკური ცოდნა და უნარები: Windows Server-ისა და Linux-ის ადმინისტრირების ცოდნა, VMware ვირტუალიზაციის ტექნოლოგიების ცოდნა, ffice 365-ის ადმინისტრირებისა და Azure cloud სერვისების ცოდნა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

  • ეფექტური ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარები;
  • დამოუკიდებლად და გუნდურ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • ძლიერი ორგანიზებულობის უნარი და დეტალებისადმი ყურადღება;
  • კარგი ანალიტიკური და პრობლემების ეფექტურად გადაჭრის უნარები;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას.

აპლიკაციის ფორმა

შეიყვანეთ თქვენი მონაცემები

თქვენი რეზიუმე/CV