logo

ბიზნესი

ფიზიკური პირი

პაშა ბანკი

მომხმარებელთა მომსახურების უფროსი სპეციალისტი

თბილისი

31 ივლისი

მომხმარებელთა მომსახურების უფროსი სპეციალისტი

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
დეპარტამენტი: მომხმარებელთა მომსახურების დეპარტამენტი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 31 ივლისი, 2025

ეს შენი შანსია! შემოგვიერთდი - ახალი მწვერვალებისკენ, ერთად!

ჩვენ დაგახვედრებთ:

  • საერთაშორისო, გამოცდილ და მეგობრულ გუნდს
  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს
  • მრავალმხრივი განვითარების შესაძლებლობას
  • კონკურენტულ ანაზღაურებას
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას თქვენთვის და ოჯახის წევრებისთვის
  • პროფესიულ განვითარებაში ხელშეწყობას
  • ხელმძღვანელისა და გუნდის წევრების მხარდაჭერას

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • მომსახურების ხარისხის შეფასება მომხმარებელთა გამოკითხვის გზით და კომუნიკაციის სხვადასხვა ფორმის (call, chat, email) ანალიზი შიდა სტანდარტების მიხედვით;
  • დეტალური უკუკავშირის და ანგარიშების მიწოდება მომსახურების უწყვეტი გაუმჯობესების მიზნით;
  • ხარისხის შეფასების სტანდარტებისა და ძირითადი მაჩვენებლების (KPIs) განვითარების პროცესში მონაწილეობა და ოპტიმიზაცია;
  • მომხმარებელთა კმაყოფილების ამაღლებაზე ზრუნვა და მომსახურების საერთო ხარისხის გაუმჯობესებაში გუნდების მხარდაჭერა;
  • შიდა ცოდნის ბაზის მართვა და განახლება, ასევე პროცედურების გამარტივება მათი გამოყენებადობის გასაუმჯობესებლად;
  • საბანკო სისტემების (ახალი და არსებული) ტესტირება და შეფასება, გაუმჯობესების რეკომენდაციების მოწოდება;
  • მომხმარებელთა საჩივრებისა და მომსახურების ინციდენტების მართვა, ძირეული მიზეზების ანალიზი და პროცესების გაუმჯობესების წინადადებების შემუშავება;
  • გუნდის დაგეგმვისა და შესრულების პროცესის ხელმძღვანელობა, ხელმძღვანელობისა და მენტორობის უზრუნველყოფა მაღალი შედეგების მისაღწევად;
  • სასწავლო მასალებისა და მომხმარებელთა მომსახურების სკრიპტების შექმნა სიცხადისა და თანმიმდევრულობის უზრუნველსაყოფად;
  • ანგარიშვალდებულების, გუნდური მუშაობისა და უწყვეტი გაუმჯობესების კულტურის განვითარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება: ბაკალავრის ხარისხი (ბინეს ადმინისტრირება ან ფსიქოლოგიის მიმართულებით);
  • სამუშაო გამოცდილება: 3+ წლიანი გამოცდილება ბანკში ან მომხმარებელთან მომსახურების სფეროში;
  • უცხო ენები: ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, ინგლისურ ენის კარგად ცოდნა;
  • ტექნიკური ცოდნა და უნარები: MS Office პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის, მაღალ დონეზე ცოდნა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

  • ეფექტური ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა და სიზუსტე;
  • პრობლემების მოგვარების უნარი;
  • ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • ინიციატივების გამოჩენის უნარი;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი, ორგანიზაციული უნარები.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას

აპლიკაციის ფორმა

შეიყვანეთ თქვენი მონაცემები

თქვენი რეზიუმე/CV