ბიზნესი
ფიზიკური პირი
პაშა ბანკი
მომსახურების ხარისხის უფროსი სპეციალისტი
თბილისი
31 ივლისი
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
დეპარტამენტი: მომხმარებელთა მომსახურების დეპარტამენტი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 10 აგვისტო, 2025
პაშა ბანკში თქვენ დაგხვდებათ, საერთაშორისო, გუნდური და მხარდამჭერი სამუშაო გარემო, კონკურენტული კომპენსაციების პაკეტი, მოქნილი პირობები, პროფესიული ზრდისა და განვითარების მუდმივი შესაძლებლობები, ასევე ღირებულებებსა და შედეგებზე დაფუძნებული ორგანიზაციული კულტურა, რომელიც ღიაა ახალი იდეებისა და ინოვაციებისთვის.
ჩვენ არ ვეძებთ მხოლოდ გამოცდილებას, ჩვენ ვაფასებთ საერთო ხედვისა და ღირებულებების მქონე ადამიანებს, რომლებიც გამოირჩევიან სამი ჩვენთვის მნიშნველოვანი ორგანიზაციული კომპეტენციით:
სრული პასუხისმგებლობის აღება - რომელიც გულისხმობს დავალებებისა და მიღებული შედეგების მიმართ სრული პასუხისმგებლობის საკუთარ თავზე აღებას, ინიციატივის გამოვლენას და გამოწვევების დაძლევაზე ზრუნვას ზედმეტი მითითებების გარეშე.
გუნდური მუშაობა- რომელიც გულისხმობს, საერთო მიზნების მისაღწევად ეფექტიან და ჰარმონიულ თანამშრომლობას სხვებთან. გუნდში პოზიტიური გარემოს ჩამოყალიბებას, პატივისცემას, კოლეგების მხარდაჭერასა და საერთო წარმატებაში აქტიური წვლილის შეტანას.
შედეგზე ორიენტირებულობა- რომელიც ფოკუსირებულია მიზნებისა და ამოცანების პრიორიტეტების განსაზღვრაზე, გამოწვევებისა და ბარიერების მიუხედავად, მათ მიღწევასა და მაღალი ხარისხის შედეგებზე.
ეს მხოლოდ კომპეტენციები არ არის, ეს არის ფუნდამენტი, რითაც ჩვენ ვმუშაობთ, ვვითარდებით და წარმატებას ვაღწევთ ერთად.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება: ბაკალავრის ხარისხი (ბინეს ადმინისტრირება ან ფსიქოლოგიის მიმართულებით); სამუშაო გამოცდილება: 3+ წლიანი გამოცდილება ბანკში ან მომხმარებელთან მომსახურების სფეროში; უცხო ენები: ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა, ინგლისურ ენის კარგად ცოდნა; ტექნიკური ცოდნა და უნარები: MS Office პროგრამების, განსაკუთრებით Excel-ის, მაღალ დონეზე ცოდნა.
საჭირო უნარ-ჩვევები:
დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი, ორგანიზაციული უნარები.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას