ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, სათავო ოფისი
პოზიციის ტიპი: სრული განაკვეთი
დეპარტამენტი: მომხარებელთა მომსახურების დეპარტმანეტი
განაცხადების მიღების ბოლო ვადა: 30 აპრილი, 2025
ეს შენი შანსია! შემოგვიერთდი - ახალი მწვერვალებისკენ, ერთად!
ჩვენ დაგახვედრებთ:
- საერთაშორისო გარემოში მუშაობისა და განვითარების შესაძლებლობას
- მხარდამჭერ და მეგობრულ გუნდს
- კონკურენტულ ანაზღაურებასა და ბენეფიტების პაკეტს, მოქნილი სამუშაო პირობებით
- მხარდაჭერას სწავლასა და განვითარებაში
- ღიაობას ინიციატივების მიმართ
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- მომხმარებლის გადარიცხვებთან და ინტერნეტ ბანკინგის ოპერაციებთან დაკავშირებული დროულად და ხარისხიანად ოპერაციების შემოწმება.
- სახაზინო გარიგებებთან დაკავშირებული დროული და ხარისხიანად ოპერაციების შემოწმება;
- Loro და Nostro-ს ყველა ანგარიშის კონტროლი;
- ფრონტის თანამშრომლებს ყოველდღიურ საქმიანობაში დახმარება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება: ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესში, ფინანსებში, ეკონომიკაში ან მსგავსი სფეროში;
სამუშაო გამოცდილება: საბანკო სექტორში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება საანგარიშსწორებო ან ბექ ოფისში;
უცხო ენები: ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა. სასაუბრო და წერილობითი რუსული, ინგლისური.
ტექნიკური ცოდნა და უნარები: ძირითადი საბანკო სისტემა Alta-ში მუშაობის გამოცდილება; SWIFT და RTGS სისტემებში მუშაობის გამოცდილება; საქართველოს ეროვნული ბანკის რეგულაციების კარგად ცოდნა; AML მოთხოვნებისა და პროცედურების ცოდნა;
საჭირო უნარ-ჩვევები:
- ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაციის უნარები;
- დაგეგმვის, ორგანიზების და დროის მართვის ძლიერი უნარები;
- პრიორიტებების განსაზღვრისა და სხვადასხვა ტიპის საკითხებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- გუნდური მუშაობის უნარი.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას.